Сайт працює в тестовому режимі

Як діяти громадянам з 1 січня 2021 року у разі встановлення статусу пільговика

Як діяти громадянам з 1 січня 2021 року у разі встановлення статусу пільговика

Після встановлення статусу пільговика, на підставі його звернення, інформація включається до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги за адресою зареєстрованого або фактичного (за рішенням комісій, утворених місцевими держадміністраціями та органами місцевого самоврядування) місця проживання.

З 1 січня 2021 року заяви з необхідним пакетом документів, в т.ч., для отримання пільг приймаються безпосередньо в територіальній громаді:

- відділами соціального захисту відповідної територіальної громади або визначеними посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради;

- уповноваженими особами старостинських округів;

- посадовими особами центру надання адміністративних послуг (у разі їх створення).

В територіальних громадах, до складу яких увійшли міста обласного значення (м. Полтава, м. Кременчук, м. Лубни, м. Миргород, м. Горішні Плавні), заяви з необхідним пакетом документів на призначення державних соціальних гарантій приймаються управліннями соціального захисту населення відповідних міських, районних у містах рад.

Управління соціального захисту населення районних державних адміністрацій з 1 січня 2021 року заяви з необхідними документами на призначення державних соціальних гарантій приймають лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, або Єдиний державний веб-портал електронних послуг “Портал Дія” – за наявності технічної можливості).

Для користування пільгами пільговик подає наступні документи:

  • заяву за формою, встановленою Мінсоцполітики,

  • копії документів, що підтверджують право пільговика та членів його сім’ї на пільги (з пред’явленням оригіналів зазначених документів),

  • копію документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків-картка платника податків (зокрема, в електронному вигляді – за наявності в одержувача інформації технічної можливості провести перевірку відповідності реєстраційних даних фізичної особи за даними Державного реєстру фізичних осіб-платників податків в електронній формі), або копію паспорта громадянина України/свідоцтва про народження (на вибір) із внесеними даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків або з відповідною відміткою у разі, коли особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків,

  • пред’являє паспорт,

  • надає інформацію про характеристику житла і послуги, щодо отримання яких він має право на пільги та якими користується,

  • надає будь-який офіційний документ, що підтверджує фактичне місце проживання (за потреби).

Важливо! У разі коли у складі сім’ї пільговика відбулися зміни, що потребують коригування включеної до Реєстру інформації, він повідомляє про це уповноважений орган.

Департамент соціального захисту населення

Полтавської облдержадміністрації

Новини
На Полтавщині триває публічне обговорення Комплексної програми підтримки Захисників і Захисниць України та членів сімей в Полтавській області...
14.11.2025 14:59
У Центрі ветеранського розвитку НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» відбулося публічне обговорення «Комплексної програми підтримки Захисників…
На Полтавщині відбудеться спортивний захід «На одній хвилі»
14.11.2025 14:56
4 грудня на Полтавщині відбудеться фізкультурно-оздоровчий захід «На одній хвилі». Для участі запрошують учасників бойових дій (військовослужбовців, які…
Зміни до Податкового кодексу обговорили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу»
14.11.2025 14:56
Відбулася 54-а зустріч у межах роботи регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу». Представники влади, бізнесу та податкової обговорили ключові…
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування