Сайт працює в тестовому режимі

Е-лікарняні з незначними помилками в ПІБ приймаються Фондом до оплати

Е-лікарняні з незначними помилками в ПІБ приймаються Фондом до оплати

Трапляється, що ім’я в е-лікарняному несуттєво відрізняється від паспортних даних – пропущена буква у прізвищі, відсутній апостроф, Євгенівна замість Євгеніївна тощо. Це означає, що була допущена помилка при укладенні декларації із сімейним лікарем – дані з декларації вносяться до реєстру пацієнтів та використовуються при створенні медичних висновків, на підставі яких формуються е-лікарняні.

Сьогодні саме інформація з реєстру пацієнтів використовується для відображення на «лицьовому боці» електронного лікарняного – тобто тій його частині, яка відображається працівнику та роботодавцю в їх кабінетах на вебпорталі Пенсійного фонду.

Наразі фахівці вже працюють над тим, аби в е-лікарняному пріоритетно відображались ті дані застрахованої особи, які наявні в Державному реєстрі застрахованих осіб, а не реєстрі пацієнтів – це допоможе уникнути більшості помилок невідповідності ПІБ.

Однак доки таке оновлення напрацьовують, Фонд соціального страхування України приймає е-лікарняні до оплати попри наявні неточності, аби незначні помилки не призводили до уповільнення виплат допомог.

Водночас важливо, аби при оформленні заяви-розрахунку за такими лікарняними роботодавець вказав правильні ідентифікаційні дані свого працівника, зазначені в ДРЗО. Якщо помилка в ПІБ, наявна в е-лікарняному, буде продубльована також і в заяві-розрахунку, це призведе до невідповідностей в автоматизованому процесі верифікації.

Але найкраще – завчасно перевірити правильність написання свого ПІБ у декларації із сімейним лікарем та за потреби внести зміни. Адже якщо помилок в декларації буде багато, е-лікарняний не створиться – невідповідність ідентифікаційних даних є найчастішою причиною, чому для застрахованої особи може не бути сформовано лікарняний.

З’ясувати, коли оплатять е-лікарняний, можна онлайн – інформація про стан фінансування лікарняних і декретних допомог щоденно оновлюється у телеграм-каналі https://t.me/socialfund. Щоб зорієнтуватись у стані фінансування, потрібно знати точну дату подання роботодавцем заяви-розрахунку за е-лікарняним – саме від неї залежить дата виплати допомоги.

Телефони Кременчуцького відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Полтавській області:

з питань заяв-розрахунків

т. (0536)74-73-05 або (0892)50-01-25

з питань роботи зі страхувальниками

т. (0536)74-72-29 або (0892)50-11-06

з питань медичних та соціальних послуг

т. (0536)74-72-21 або (0892)50-11-09

з питань матеріального забезпечення та страхових виплат

т. (0536)74-71-47 або (0892)50-02-59

Електронна пошта для листування

krev.po@fssu.gov.ua

Новини
Полтавщина першою в Україні розпочала розробку Гендерного профілю області в період повномасштабного вторгнення
19.11.2025 17:16
19 листопада відбулося перше засідання робочої групи щодо розробки Гендерного профілю області під головуванням заступника начальника обласної військової…
Понад 200 працевлаштованих та 6,5 млн грн грантової підтримки – на Полтавщині підбили підсумки програми «Перезавантаження»
19.11.2025 17:16
Протягом 2025 року в Полтавській області успішно реалізовують програму «Перезавантаження», яка допомогла сотням людей адаптуватися до нових умов життя. Її…
Доступна допомога як безкоштовно відновити водійські документи постраждалим від обстрілів
19.11.2025 17:15
Через російську агресію, постійні прильоти та обстріли тисячі українців втратили домівки, спокій і навіть найнеобхідніше — свої документи. Щоб підтримати…
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування