Представники місцевого самоврядування проходять практичне навчання з надання адміністративних послуг з використанням інформаційних технологій
На виконання Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2027 року та для досягнення цілей, поставлених Міністерством цифрової трансформації, 3 та 4 лютого в Полтавському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, посадові особи місцевого самоврядування проходять практичне навчання з надання адміністративних послуг з використанням інформаційних технологій, які працюють за принципом "колективної хмари", що забезпечує єдині стандарти і правила надання публічних послуг та взаємодію із суб'єктами надання адміністративних послуг.
Таке рішення дозволяє швидко обслуговувати громадян і надавати більшість адмінпослуг в електронному вигляді. Запровадження комплексної регіональної інформаційної системи для органів місцевого самоврядування також заощаджує кошти територіальних громад та обласного бюджету, а також вирішує коло питань: організаційних (єдиний перелік послуг, бланки заяв, інформаційні та технологічні картки, довідники, інше), технічних (сайт, система попереднього запису на прийом, зв'язок з суб'єктами надання послуг, взаємодія з онлайн-системою моніторингу якості послуг ЦНАПів Мінцифри та "Порталом "Дія") та юридичних (наявні регламентні документи функціонування регіональних електронних інформаційних ресурсів).
У навчанні, організованому Полтавською облдержадміністрацією за сприяння заступника голови з питань цифрової трансформації, цифрового розвитку та цифровізації Богдана Бабіча у співпраці з Полтавським обласним центром підготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій, беруть участь адміністратори Центрів надання адміністративних послуг 5 територіальних громад області: Лубенської, Чорнухинської, Краснолуцької, Сергіївської, Опішнянської.