
У Департаменті освіти і науки Полтавської ОВА провели перше в цьому році засідання робочої групи щодо погодження обсягів державного замовлення для закладів фахової передвищої та вищої освіти. У засіданні взяли участь заступник начальника ОВА Антон Чубенко, директор Департаменту освіти і науки ОВА Євген Кончаковський, директор Департаменту агропромислового розвитку ОВА Сергій Фролов, представники Департаменту економічного розвитку, торгівлі та залучення інвестицій ОВА, керівники закладів професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти.
«Сьогодні наша робоча група працює в напрямі реалізації державної і регіональної політики у сфері професійної освіти, забезпечення регіону кадровим потенціалом. Її учасники мають пряме відношення до економіки, не стоять осторонь соціально-економічної ситуації в державі, – зауважив Антон Чубенко. – Матеріально-технічна база, якість підготовки молоді, актуальність професій, контингент здобувачів освіти та його чисельність – у подальшому ці та інші критерії ляжуть в основу щодо погодження обсягів державного замовлення. Налаштовуємо наші навчальні заклади на те, що потреби економіки, підприємств, установ та організацій області повинні співпадати з тими замовленнями, які існують на сьогодні. Професійна освіта допомагає забезпечувати економічний розвиток області та держави в цілому – це пріоритет».
За словами Євгена Кончаковського, профтехосвіта лишається незмінним пріоритетом у розвитку області, як і формування об’єктивних обсягів держзамовлення і збереження галузевої спеціалізації. На цьому неодноразово наголошував і заступник міністра освіти і науки України Михайло Винницький, який двічі відвідав Полтавщину з робочими візитами.
Учасники робочої групи провели попереднє обговорення особливостей регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників та фахових молодших бакалаврів у закладах професійної (професійно-технічної) освіти області, регіонального замовлення на підготовку фахівців у закладах вищої та фахової передвищої освіти області на 2025 рік. Проаналізували відповідні показники від ліцеїв та училищ.
Також до обговорення долучилися й представники закладів освіти, надали свої пропозиції щодо формування регіонального замовлення.

