Сайт працює в тестовому режимі

Питання комунального господарства залишаються одними з найбільш поширених, які фіксують в Обласному контактному центрі

Гаряча Лінія (10)

За чотири місяці 2025 року на гарячі лінії надійшло 535 звернень, в яких озвучувалися різні аспекти комунальної тематики по Полтавській області. З урахуванням загальної кількості заяв і скарг за цей період – 2,7 тис., практично кожна п’ята стосувалася ЖКГ. Порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігається подвійне зменшення кількості таких звернень, але, загалом, дана тематика є однією з найбільш нагальних.

Новини
В ДСЗН проаналізували активність громад по роботі з електронним кейс-менеджментом. Хто виявився кращим?
16.06.2025 16:33
Використання цифрових інструментів – є тим важливим #безбарєрним рішенням, яке дозволяє пришвидшити процеси опрацювання документів, а отже вплинути на…
Увага! Суб’єктам господарювання всіх форм власності. Зміни до Порядку реєстрації осіб, які здійснюють господарську діяльність, пов’язану з виробництвом та обігом об’єктів регулювання, та Фітосанітарних заходів щодо дерев’яного пакувального матеріалу
16.06.2025 16:06
16.01.2025 року набув чинності наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.05.2024 № 1640 «Про затвердження Порядку реєстрації осіб, які здійснюють господарську діяльність,…
Сьогодні, у межах посилення контролю за якістю надання освітніх послуг у Кременчуцькому районі відбулася робоча зустріч з представниками управління Державної служби якості освіти у Полтавській області.
16.06.2025 14:40
Сьогодні, у межах посилення контролю за якістю надання освітніх послуг у Кременчуцькому районі відбулася робоча зустріч з представниками управління Державної служби якості освіти у Полтавській…
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування