
Відбулося чергове засідання робочої групи «Прозорість і підзвітність» під головуванням т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимира Когута. На порядку денному – закупівля обладнання для їдалень однієї зі шкіл Горішньоплавнівської громади на 1,4 млн грн.
За підсумками моніторингу Держаудитслужби замовника зобов'язали розірвати договір. Наразі вимогу виконано у повному обсязі. Підставою стало порушення вимог чинного законодавства, зокрема неправомірне відхилення попередньої цінової пропозиції, яка відповідала вимогам тендерної документації. Також серед причин скасування договору – відсутність поставки товару у передбачений термін компанією-переможцем.
«Тримаємо на контролі питання використання бюджетних коштів. Кожна гривня має бути спрямована прозоро та на законних підставах. Разом працюємо на результат», – наголосив Володимир Когут.

