
Оператори блокуватимуть спам, рекламу, потенційно шахрайські дзвінки та перешкоджатимуть незаконному списанню коштів. Більше українцям не набридатимуть фейковими дзвінками про виграш, нав’язливими «вигідними пропозиціями» чи рекламою, на яку не давали згоди.
Як це працюватиме?
Компанії мають укласти договір з оператором та зареєструвати номери, щоб дзвінок не вважався спамом. Якщо спам-виклик усе ж стався – повідомляєте про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Так захищаємо від фейкових дзвінків і можливої дезінформації.
Що ще змінить постанова?
Українцям у зоні бойових дій не блокуватимуть SIM-картки за несплату, а під час першого під’єднання до мережі можна отримати безоплатний пакет, щоб поспілкуватися з рідними.
Побачити всі витрати за номером та скасувати платні послуги можна буде в особистому кабінеті.
Швидкість інтернету обовʼязково буде вказуватися в договорі. Якщо швидкість нижча – можна подати скаргу до регулятора сфери НКЕК або звернутися до суду.
Ухвалення постанови – революційний крок для телеком-сфери. Створюємо чіткі й прозорі правила гри для ринку, у центрі якого – людина та її права. Ознайомитися з документом можна за посиланням.
Дякуємо НКЕК та Офіс ефективного регулювання BRDO за спільну роботу над безпечним звʼязком у країні.
За інформацією Міністерства цифрової трансформації
