Сайт працює в тестовому режимі

Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет»

Внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет»

Відповідно до п. 70.7 ст. 70 розд. ІІ Податкового кодексу України та Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822, фізичні особи зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну таких даних протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за ф. №5ДР або Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, щодо фізичних осіб, які обліковуються за серією та номером паспорта за ф. №5ДРП відповідно.

Заяву № 5ДР можна подати фізичній особі – платнику податків у паперовій формі (до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, – до будь-якого контролюючого органу) та в електронній формі (з копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру) за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua) (далі – Електронний кабінет).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС.

Електронний кабінет складається із двох функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).

Для інформаційної підтримки та допомоги платникам при користуванні Електронним кабінетом відкрита та приватна частина Електронного кабінету містять режим «Допомога», в якому розміщено інструкцію користувача по кожному режиму Електронного кабінету.

ГУ ДПС у Полтавській області нагадує: до 1 вересня 2022 року в Україні триває кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування - цивілізований спосіб легалізації доходів. Більш детальна інформація за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya .

Головне управління ДПС у Полтавській області

Новини
У Полтавській ОВА обговорили механізм надання житлових ваучерів та забезпечення житлом визначених категорій ВПО
19.11.2025 11:16
24 листопада 2025 року набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів України №1176, якою затверджено Порядок надання допомоги для вирішення житлового…
Тренінг щодо інституційної спроможності та ефективності управління місцями тимчасового проживання
19.11.2025 11:15
Фахівці управління у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб Полтавської ОВА долучилися до тренінгу щодо…
Як залишатися на зв’язку навіть під час знеструмлень
19.11.2025 08:49
Через масовані обстріли енергетичної інфраструктури в Україні відбуваються тривалі відключення електроенергії. У таких умовах зв’язок – не лише питання…
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування