КРЕМЕНЧУЦЬКИМИ ПОДАТКІВЦЯМИ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2018 РОКУ надано 37,5 тисяч адміністративних послуг
Надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов для платників податків є пріоритетними завданнями у діяльності державних податкових інспекцій.
В Кременчуцькій ДПІ створені умови для доступу жителів регіону до всього спектру адміністративних послуг, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби. Безпосередньо в ДПІ надається 17 видів адміністративних послуг.
З початку року платники податків отримали 37 439 адміністративні послуги, в т.ч. в ЦОП Кременчуцької ДПІ – 23844 послуги.
Фахівці ЦОП Кременчука видали майже 10 тисяч реєстраційних номерів облікової картки платника податків. Відмітимо, що саме ця послуга залишається найбільш популярною серед клієнтів Центрів обслуговування платників нашого регіону. Друге місце за популярність у мешканців нашого міста в поточному році посіла послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – отримано 3,7 тисячі таких відомостей.
Активними відвідувачами Центру обслуговування платників є підприємці. Серед фізичних осіб-підприємців однією з самих запитуваних послуг є послуга з видачі витягу з реєстру платників єдиного податку, так за заявами платників надано 2487 таких витягів, зареєстровано 1567 платників єдиного податку та проведено реєстрацію 1531 книги обліку доходів і витрат фізичних осіб-підприємців.
Також спеціалісти Центрів обслуговування платників оформили 365 розрахункових книжок, 2507 книг обліку розрахункових операцій та провели реєстрацію 333 реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці ЦОП також надають інформаційні та інші послуги: консультативну допомогу у оформленні заяв, заповненні податкової звітності; надають інформацію про реквізити рахунків для зарахування платежів до бюджетів, ставки податків та роз’яснення з питань оподаткування; надають інформацію про стан розрахунків з бюджетами; надають безкоштовне програмне забезпечення для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді, приймають звітні та інші документи, тощо.
Крім того, для отримання деяких адміністративних послуг, які надаються Головними управліннями в областях, зокрема це видача ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами представникам бізнесу не обов’язково щоразу вирушати до м.Полтава. Можливість отримання цієї послуги за місцем реєстрації реалізована в ЦОП Кременчуцької ДПІ.
У КРЕМЕНЧУЦЬКОМУ УПРАВЛІННІ ВІДБУЛАСЬ ЧЕРГОВА ЗУСТРІЧ З ПЛАТНИКАМИ ПОДАТКІВ
Днями у Кременчуцькому управлінні ГУ ДФС у Полтавській області відбулась зустріч з платниками податків, які здійснюють господарську діяльність у сфері торгівлі за участю начальника Кременчуцького управління Андрія Якименка. Темою зустрічі стала "Легалізація заробітної плати працівників".
«Виплата заробітної плати в так званих “конвертах” не тільки сприяє зниженню темпів розвитку економіки в загальнодержавних масштабах, але й негативно впливає на благополуччя кожного окремого громадянина», - підкреслив Андрій Якименко.
Усім учасникам заходу було роз’яснено чинне законодавство щодо офіційного оформлення трудових відносин, а також доведено фінансову відповідальність за порушення трудового законодавства.
На згадку про зустріч, платники податків отримали пам’ятки «Фінансова відповідальність за порушення трудового законодавства».
В ході зустрічі усі бажаючі отримали відповіді на поставлені питання.
E-RECEIPT: ТЕСТУВАННЯ ВСТАНОВИЛО
ВИПАДКИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ВИДАНИХ СПОЖИВАЧАМ ЧЕКІВ ЕЛЕКТРОННИМ КОПІЯМ,ПЕРЕДАНИМ ДО ДФС
Місяць тому ДФС було впроваджено у тестовому режимі систему E-Receipt, яка викликала великий інтерес з боку платників податків та громадян.
Завдяки електронному сервісу «Пошук фіскального чека» платники мають змогу оперативно отримати інформацію про здійснені розрахункові операції у будь-якій торгівельній точці будь-якого населеного пункту країни.
Вже встановлені випадки невідповідності отриманих споживачами розрахункових документів при здійсненні готівкових розрахунків електронним копіям цих розрахункових документів, які передані відповідними РРО до ДФС. Для з’ясування причин такої невідповідності органами ДФС організовано проведення контрольно-перевірочних заходів.
Переваги нового сервісу вже очевидні. Так, аналізуючи дані чеків РРО, виробники касової техніки можуть оцінити роботу центрів сервісного обслуговування, що обслуговують моделі, ними випущені.
Крім цього, перевірка чеку через електронний сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДФС, є запорукою захисту прав громадян як споживачів, а також запобіжником зловживань під час здійснення розрахункових операцій.
Просимо споживачів у разі відсутності або невідповідності реквізитів чеків на сервері ДФС наявному розрахунковому документу направляти до ДФС письмові звернення із цих питань з додаванням копій отриманих розрахункових документів для організації та проведення відповідних контрольно-перевірочних заходів.
Крім того, у разі отримання користувачами фіскального чеку, який викликає сумнів, вони теж можуть надіслати до ДФС електронний лист із прикріпленим фото чеку.
Нагадаємо, що сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.
Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО). Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою.
ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!
Кременчуцьке управління звертає увагу, що відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть надсилати до ДФС електронне звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги) виключно на електронну адресу zvernennya@sfs.gov.ua зі своїм підписом, який може бути відсканованим, сфотографованим.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто без розгляду через десять днів від дня його надходження.
Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані із застосуванням електронного цифрового підпису.
Довідково: відомості про електронну адресу zvernennya@sfs.gov.uaрозміщено на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у розділах:
► «Контакти» за посиланням http://sfs.gov.ua/others/kontakti/kontakti-dlya-podannya-zvernen;
► «Діяльність»-«Звернення громадян»-«Реєстрація звернень» за посиланням http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromadyan/zvernennya-gromadyan/reestratsiya/.
Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/354743.html
ДФС ЗАПУСТИЛА ДЛЯ ТЕСТУВАННЯ Е-RECEIPT
E-Receipt – у тестовій дії. ДФС забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt, що розробляється службою в рамках реалізації експериментального проекту, розпочатого Мінфіном відповідно до постанови Кабміну щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.
Для тестування пропонується безплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для операційних систем Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt. Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.
Для реєстрації кас та касирів у приватній частині Електронного кабінету створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».
Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.
Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.
Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.
Інструкція користувача щодо роботи з сервісом в Електронному кабінеті розміщена в меню «Допомога».
У разі виникнення питань під час тестування, а також пропозицій (зауважень) щодо роботи електронного сервісу, пропонуємо надсилати листи на поштову адресу: infozvit@sfs.gov.ua.
За результатами тестування інформаційної системи E-Receipt ДФС буде подано до Мінфіну пропозиції щодо участі у експериментальному проекті у порядку, визначеному постановою № 472.
Крім того, ДФС реалізовано і електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального касового чеку, що формується як традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО.
Сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.
Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести:
фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).
Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою. Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі, зробіть його фото та надішліть за адресою infozvit@sfs.gov.ua. ДФС буде вивчено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи та вжито відповідних заходів.
Запрошуємо взяти участь у тестуванні зазначеного електронного сервісу.
Довідково: E-Receipt-нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій, що передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.
Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.
Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем