Ведення документації приватним підприємцем.
Чи повинен приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести документи, передбачені законодавством про працю?
У розумінні законодавства про працю, фізична особа — підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (інакше говорячи власником підприємства), а отже, на нього покладається обов’язок щодо ведення документів, передбачених
законодавством про працю, а саме:
- наказів,
- документів, що відображають облік виконаної працівниками роботи (табелів обліку робочого часу, графіків роботи, нарядів, інше),
- відомостей, що відображають нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам (Книги нарахування заробітної плати, відомістей нарахування заробітної плати, особових рахунків працівників, відомістей виплати заробітної плати, касово-видаткових ордерів, інше),
- належно затверджених графікв щорічних відпусток найманих працівників.
Головний державний інспектор
управління Держпраці у Полтавській області Наталія Ляшенко