
За 9 місяців 2025 року на гарячі лінії та через Урядовий контактний центр надійшло близько 6 тис. звернень, із них понад 700 – від ВПО. Про це повідомив т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут.
За його словами, найчастіше жителі області зверталися з питань соціального захисту та ЖКГ. Лідером за кількістю звернень є Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Активними також були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської ТГ. Кожне четверте звернення стосувалося соціальної підтримки, кожне п’яте – якості комунальних послуг. Понад 90% заяв опрацьовано.
«Контакт-центр працює цілодобово за номером 0800 502 230, а родини мобілізованих можуть звертатися на окрему лінію – 095 186 53 60 або через чат-бот @poltava_region_contact_centerbot. Забезпечуємо зворотний зв'язок задля вирішення проблем людей», – наголосив Володимир Когут.