Сайт працює в тестовому режимі

ПОСЛУГА "ПОЧУЙ МЕНЕ" ПЕРЕКЛАДАЧ ЖЕСТОВОЇ МОВИ

Послуга «Почуй мене» перекладач жестової мови

На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гарячалінія», створена для консультування осіб з інвалідністю. Цілодобова «гарячалінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539.

Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.

Для оформлення звернення на жестовій мові потрібно перейти за посиланням:https://bit.ly/30ZdIJo, та натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповнити: ім’я, номер телефону, електронну пошту та очікувати на підключення перекладача жестової мови.

Інформація яку можна отримати:

• про субсидію від держави;

• про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

• про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

• як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

• про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

• як оформити грошові виплати при народженні дитини;

• про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережіфіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячулінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

Новини
На Полтавщині триває публічне обговорення Комплексної програми підтримки Захисників і Захисниць України та членів сімей в Полтавській області...
14.11.2025 14:59
У Центрі ветеранського розвитку НУ «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» відбулося публічне обговорення «Комплексної програми підтримки Захисників…
На Полтавщині відбудеться спортивний захід «На одній хвилі»
14.11.2025 14:56
4 грудня на Полтавщині відбудеться фізкультурно-оздоровчий захід «На одній хвилі». Для участі запрошують учасників бойових дій (військовослужбовців, які…
Зміни до Податкового кодексу обговорили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу»
14.11.2025 14:56
Відбулася 54-а зустріч у межах роботи регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу». Представники влади, бізнесу та податкової обговорили ключові…
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування