Сайт працює в тестовому режимі

В Україні проводиться соціальна кампанія щодо боротьби з раком молочної залози – «Обіцяй собі берегти себе»

В Україні проводиться соціальна кампанія щодо боротьби з раком молочної залози – «Обіцяй собі берегти себе»

Благодійний фонд «Квітна» спільно з селебрітіс ініціював проведення в Україні соціальної кампанії з боротьби з раком молочної залози - «Обіцяй собі берегти себе».

Рак молочної залози - один із найпоширеніших типів онкологічних захворювань серед жінок. Щороку від цієї хвороби помирають тисячі українок, і головна причина високої смертності - пізня діагностика. Регулярний самоогляд і щорічне відвідування мамолога допоможуть попередити хворобу або виявити її на ранній стадії. Саме цей меседж і є ключовим у проекті: Сходи до мамолога - збережи життя.

«Обіцяй собі берегти себе» – соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Головна мета кампанії – здорова і щаслива українка. Врятувати одне життя – значить врятувати все людство. Але рятувати інших потрібно, почавши з себе. Саме тому проект носить назву: Обіцяй собі берегти себе.

Соціальна реклама та активна інформаційна діяльність здійснюються в рамках проекту «Обіцяй собі берегти себе», що покликаний мотивувати жінок до проведення щорічних скринінгових оглядів у лікаря-мамолога. У свою чергу, названі вище проекти є частиною масштабної інформаційної кампанії благодійного фонду «Квітна». До кампанії також належать такі проєкти як: «День М», «Відведи маму, сходи з дружиною, розкажи сестрі», «Вони хочуть бути разом» та «Пішла, щоб повернутись». Як свідчать дані опитування фонду, кожна восьма киянка, яка вперше звернулась до лікаря-мамолога, вирішила звернутись через соціальну рекламу фонду, яку побачила у столиці.

Відтак, звертаючись до різної цільової аудиторії БФ «Квітна» має на меті суттєво вплинути на зниження рівня смертності від раку молочної залози через профілактику та раннє виявлення недуги. Результативність такого підходу підтверджена світовим досвідом.

Довідка:

БФ «Квітна» створено у 2016 році. Метою діяльності Фонду є боротьба з раком молочної залози в Україні, а також надання допомоги хворим на інші види онкологічних захворювань. Відтак, в рамках цієї діяльності БФ «Квітна» надає фінансову допомогу жінкам, хворим на рак молочної залози та здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність задля інформування про запобігання розвитку хвороби у жінок та проведення ранньої діагностики раку.

БФ «Квітна», реалізовуючи свої статутні цілі, також здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність з метою запобігання виникненню раку молочної залози у жінок в Україні, а також реалізує інформаційні кампанії, спрямовані на раннє виявлення раку молочної залози у жінок, яке суттєво збільшує шанси жінок на одужання.

Новини
Володимир Зеленський: Будемо разом збільшувати промисловий і технологічний потенціал України та Франції
17.11.2025 16:54
Стратегічна домовленість щодо літаків Rafale F4, радарів, систем ППО SAMP/T, ракет і керованих бомб між Україною та Францією працюватиме 10 років із…
Як отримати компенсацію за товари, придбані для ветеранського бізнесу
17.11.2025 16:53
Український ветеранський фонд Мінветеранів компенсує до 20 тисяч гривень на купівлю предметів та товарів для ведення ветеранського бізнесу. …
Тижневий дайджест подій у межах (не)конференції «Молодь на роздоріжжі»
17.11.2025 16:52
Тема тижня: «Лишитися чи Виїхати?» 1) Молодіжне лідерство: від нового досвіду за кордоном до змін і розвитку вдома …
Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування