За перший день роботи Крюківський ЦОС прийняв 40 відвідувачів
Центр працює як єдине вікно – для всіх споживачів газу і для всіх послуг, пов’язаних із природним газом.
Новий Центр обслуговування споживачів KG_GROUP презентував сьогодні представникам місцевої преси заступник голови правління ПрАТ «Кременчукгаз» Ігор ФЕДОРИЧЕВ на Правобережжі Кременчука (вул. І.Приходька, 60/18).
«Центр обслуговування споживачів у Крюкові відкрито для мешканців усього Правобережжя Кременчука – як для крюків’ян, так і для мешканців навколишніх сіл, - розповів журналістам Ігор ФЕДОРИЧЕВ. - Таких споживачів у Кременчукгазу близько 20 тисяч. Ми хотіли якнайшвидше відкрити нове відділення, особливо із огляду на черги, що виникають у нашому центральному відділенні.
Наш Центр працює як єдине вікно. Тобто людина, яка має будь які питання по газу, отримає на них відповідь. Починаючи від консультації до проектування та ремонту, приєднання, розрахунків, лічильників тощо».
Заступник керівника компанії зазначив, що подекуди адміністраторам центрального відділення у пров.Героїв Бреста,46 доводиться приймати до 200 а то й до 400 відвідувачів на день. Через карантинні вимоги немає можливості розмістити цих людей у залі очікування. Тим часом самі споживачі штучно створюють чергу, займаючи її із 5ї години ранку, хоча у другій половині дня черги немає. Однак за останній тиждень помітна тенденція до зменшення кількості споживачів, які звертаються у центральний офіс. На думку Ігоря ФЕДОРИЧЕВА, відкриття ЦОС у Крюкові остаточно вирішить це питання, особливо зараз, коли складно на другий берег Дніпра діставатися через Крюківський міст, де спостерігаються затори через ремонт.
Додамо, що новий Центр у Крюкові розрахований на одночасне перебування в приміщенні 19 осіб. Однак через карантинні обмеження зараз можливе одночасне обслуговування лише трьох осіб та ще трьох громадян, які можуть очікувати. Тобто в приміщенні дозволено перебувати не більше шести відвідувачам.
Начальниця ЦОС Олеся Джерелейко каже, що напередодні, в перший день роботи, Центр прийняв 40 відвідувачів. Вона розповіла що для нового відділення підготували кваліфікований персонал – це три адміністраторки, які приймають заяви і на приєднання до газорозподілу, і до умов договору постачання, і на монтаж, тощо. Програмне забезпечення дозволяє співробітницям Крюківського ЦОС працювати з єдиною базою, що містить дані усіх споживачів, не залежно від місця мешкання.
Під час заходу журналісти мали можливість поспілкуватися з персоналом та відвідувачами, поцікавитися, з якими питаннями вони звертаються до газовиків.
Нагадаємо, що Центри обслуговування споживачів природного газу KG_GROUP працюють БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД!
Графік прийому відвідувачів:
з Пн по Чт 8:30-16:30
Пт 8:30 -15:30.
Будівлю Крюківської дільниці Кременчукгазу, в якій розміщено новий ЦОС на вул.І.Приходька, 60/18, продовжують реконструюювати в рамках інвестиційної програми. Незабаром над входом у Центр з’явиться вивіска, а надалі передбачається облаштувати фасад сучасними енергозберігаючими матеріалами. Планується також відкриття четвертого ЦОС – у Семенівці – для зручності тамтешніх мешканців.
Наряду з відкриттям Центру для offline-споживачів, адміністрація KG_GROUP нагадує про численні online-сервіси, що дозволяють уникнути поїздок чи відвідування громадських місць та вирішувати питання дистанційно. Інформація про online-сервіси знаходиться на наших інтернет-ресурсах.