У Полтавській ОДА на нараду зібрали підрядників з ремонту місцевих доріг
У приміщенні Полтавської ОДА під головуванням першого заступника голови Андрія Пісоцького та за участі голови Полтавської обласної ради Олександра Біленького відбулася нарада щодо утримання й ремонту доріг місцевого значення в форматі ОДА-РДА-генпідрядник-субпідрядники.
Мета зустрічі – налагодити всебічну комунікацію без посередників між замовником та виконавцем за участі контролюючої сторони.
Андрій Пісоцький зазначив, коли депутати облради звертаються з бажанням за рахунок місцевих бюджетів ремонтувати дороги, усіх їх скеровує до голів РДА. Таким чином формується розуміння, що саме керівники районів координують процеси на місцях.
– Ви, в свою чергу, повинні розуміти, як технічно організувати цю роботу. Якщо виникають якісь проблемні питання чи непорозуміння в роботі, в такому форматі ми їх обов’язково вирішимо, – говорить Андрій Пісоцький. – Ідея у тому, щоб вирішення проблемного питання в одному районі стало формулою для розв’язання подібних питань в інших районах.
В. о. директора ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» Олексій Басан пояснив підпорядкування та як контролюються ремонтні роботи. Генпідрядником з експлуатаційного утримання доріг місцевого значення є «БК «Старт-Інвест». Компанія пройшла тендерну процедуру, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». До її завдань також входить проведення дрібного ямкового ремонту. Вона ж визначає й субпідрядників по кожному району, погоджуючи їх з балансоутримувачем.
– «БК «Старт-Інвест» обрали й погодили з нами субпідрядників по кожному району. Компанії ми ставимо завдання, доводимо обсяг робіт, визначаємо терміни, – говорить Олексій Басан. – Як балансоутримувач призначаємо своїх фахівців, які здійснюють технагляд за виконанням робіт і щоденно звітуються за хід робіт у кожному районі. По першочерговості й термінам комунікуємо з головами РДА. Таким чином здійснюється кількарівневий контроль.
Олексій Басан представив присутнім, хто з фахівців підприємства, у яких районах здійснює технічний нагляд за ремонтом доріг і надав контакти. Зауважив, що вони оперативно відповідатимуть на запитання стосовно ремонту, адже ледь не щодня виїжджають на місця ведення робіт у районах і перевіряють підрядників.
– Відсутність комунікації – часто одне з основних питань. Наше бачення одне, у РДА чи генпідрядника – інше. Щоб субпідрядник не робив помилок, мусить бути тристоронній контроль. Відтепер ми налагодили оперативну співпрацю, щоб всі зауваження розглядалися разом і до помилок не дійшло, – підсумував Андрій Пісоцький.