
Нині споживачі в США стають все більш усвідомленими в питаннях здоров’я, шукають нові смаки, але при цьому прагнуть заощаджувати – ці ключові тенденції формують ринок продуктів харчування та напоїв, відкриваючи нові можливості для українських виробників.
Більше інформації щодо ринку харчової продукції США, зокрема про зовнішню торгівлю, стан внутрішнього ринку, прогноз споживання та рекомендації для розвитку експортної діяльності – читайте у новому дослідженні, яке охоплює такі товари, як снеки, кондитерські вироби, солодкі спреди, спеції, мариновану продукцію, крупи, альтернативи м’ясу, алкогольні та безалкогольні напої тощо.
Інформація розміщена на порталі «Дія.Бізнес» за наступним посиланням: https://surl.lt/rcbkkt
Дослідження підготовлено для українського бізнесу ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» спільно з національним проєктом «Дія.Бізнес» на замовлення Альянсу українських виробників продуктів харчування (UFMA) з використанням доступу до міжнародних ринкових баз даних, наданого за підтримки Швейцарської програми просування імпорту SIPPO (Swiss Import Promotion Programme).







